3 Mayıs 2010 Pazartesi

Sabancı Ödevcisi


Saat 4ü 5 geçiyor. Odama uzak bir yurdun uzak bir studysinde laptoplarda paso birşeyler yazıyoruz Sabancı Ödevcileri olarak. Hatta bu yolda bir zayiat vermişiz, proje arkadaşlarımızdan biri 2 koltuğa uzanmış yatmış, üstünü örtmüşüz. Arkada da hafif müzik açık. Yani bir de şu kadar ameleliğin 3 puan için olması acayip moral verici. Sabancı Ödevcisi böyledir işte!

Ben artık yeter diyerek balkona çıktım sonunda. Baktım gölün oralar sisli harika bir manzara var. Biraz baktım. Sonra gözümü kapadım. Ve gözlerim kapalı Şekerpınar'ı dinledim. Şöyle şeyler duydum:
1) Akşamcı ördek ve kazların sesleri. Vak vak vak ilk bu farkediliyor.
2)Rüzgarın hafif esintisi ve ağaç hışırtısı
3)Otoyoldan gelen araba sesleri
4)Çok çok az cır cır böceği sesi
5)Bir yerlerden anlamadığım çat çut metal sesleri
6)Tabii ki o saatte okula gelen bir arabanın sesi(gözüm kapalı farını bile farkettim)
7) Kuş sesi 20 dk sonra gelecek daha o kadar sabah olmadı
8) Vee tabii ki, Whuuuuuu şeklindeki Sabiha uçağı sesi

Böyle işte. Sonra arkadaşımızı uyandırıp. Yarın devam ederiz dedik. Uyumaya gittik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder