23 Ocak 2011 Pazar

G.t Olmak


Selam naber okurum?
Tatil oldu yine lan çok seviyorum tatili. Birkaç resmimiz var şimdi bir yerde buldum, bayıldım tam şu not verme arifelerinde. Caroline isimli kardeşim asistanını kafalamaya çalışıyor not için. TA'yimiz de cevap veriyor güzelce. Kız o kadar yüzsüz ki, oha tipe bak kız olarak geleydim şu dünyaya diyorsunuz.
Ben açıkçası asistan olsam ilk satırdan sonra içimin yağı erir gerisini falan da okumazdım mailin de. Nasıl zayıf noktamızdan vuruyorlar hep böyle işte. Yavşak karı!


Todd'cum güzelce olgunca cevabını vermiş. Helal olsun. Ben olsam şu cevabı verirdim hıyar gibi eminim.

Can to Caroline
Caroline,
Çok sağol sözlerin için sen de çok hoş ve alımlı birisisin :). Ya ben çok isterim yardım etmeyi ama inan gerçekten yani valla hiç biz öyle not şey yapamıyoruz. Seni anlıyorum ve kırmak istemem. Ben yine bir hocaya sorayım ama yani gerçekten bilmiyorum ama şey olumsuz olacaktır yani cevabı. Ama inan benimle ilgili değil.
Çok üzgünüm :(

İyi halt ederdim gerçekten de. Öeaaf içim sıkıldı istemiyorum ben de Todd gibi cevap vermek istiyorum. Neyse devam edelim.


Pislik!


Todd tabii adam gibi adam olduğu için makul bir şeyler önermeye çalışmış yavrum.


Yani gerçekten, gerçekten diyecek bir lafım yok. Ben olsam "someone I can do personally" bölümünü yaptırır üstüne de bırakırım sınıfta.

Helal olsun! Kardeşim benim. Düşme tuzağa sakın ama.

"I'd rather assist you" ymuş. Sen kimsin yahu?!! Todd yine idare etmeye çalışmış canım benim dengesi bozulmamış.

....


Hah al işte! Ne oldu lan patladın mı Caroline? Saf manipulasyon amaçlı hareketlerin geri tepti galiba. Ah keşke Todd evine gidip sonra bıraksaydın da neyse. Bu da iyi olmuş. Ders olmuştur artık kıza. Bunları da Todd vermiş College Humor sitesine. Çok da iyi yapmış. Kıza kızdım çünkü karşı cinsin zayıf noktası böyle sömürülmemeli diye düşünüyorum. Ha tabii çoğu zaman alan razı veren razı durumu vardır doğal olarak ama biraz da gururlu olmalıyız bana kalırsa. Burada böyleyse iş yaşamımızda falan neler olacak kim bilir!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder